Festival BCN-DH
Dimecres a les 19 h
17 de desembre de 2025
Espai: Sala d'actes
El Festival Internacional de Fotografia sobre Drets Humans i Justícia Global de Barcelona vol oferir una mirada al voltant dels problemes globals i les causes que els originen, fent servir la fotografia com a eina d'educació per a la justícia global.
Aquesta xerrada ens aproxima a les històries de dones i comunitats de Rojava, al Kurdistan sirià, que, enmig de la guerra i l'amenaça constant, han construït espais de defensa, d’igualtat i d’autonomia. A través del projecte “Rojava. Dones entre guerres”, s’aborda la força de les combatents, que han trencat estructures polítiques i socials, el patiment de les civils i de les dones vinculades a l’Estat Islàmic, així com el model d’autogestió del nord-est de Síria.
Preu: Gratuït
17/12/2025
Abans d'inscriure't recorda que...
Alguns cursos requereixen un suplement per material que s'abonarà el primer dia de classe
No es faran devolucions ni es retornarà l'import per causes alienes a l'organització
Informació sobre descomptes
Sabies que si estàs en siutació d'atur o tens alguna discapacitat tens descompte en la inscripció d'un curs a Golferichs?
Consulta la informació sobre descomptes aquí
Important: el descompte s'aplicarà només quan s'hagi lliurat tota la documentació requerida
Informació important sobre reserves a espectacles i conferències
Xarxa de Centres Cívics
Gestió tècnica:
Calaix de Cultura S.L. (B63033740) | C/Rambla Catalunya 5, pral 3a, 08007 Barcelona
calaixdecultura@calaixdecultura.cat
Centre Cívic
CASA GOLFERICHS
Gran Via de les Corts Catalanes, 491
08015 Barcelona
933237790
golferichs@golferichs.org
